Yuki

Waves - Dotan

sweetest:

【开口红心♥️】

Dotan的歌声,充满磁性,如浪涛般涌上心头,很耐听。


歌词:

Oh my love
哦 我的爱人
Why the sky bleeds
为何天空下起了倾盆大雨
The clouds have greyed
乌云密布
Have showed us how
透过这样的一幕 来向我们阐明
To fall and run at the same time
阴云如何聚集同时伴着雨落淅沥
It's like a house of glass
如同温室般脆弱

Paper thin comes crashing in
其薄如纸 来势汹汹
Our cold cold hearts
肆虐心犹寒
Caught in flames and it's tearing us apart
燎原烈火将我们禁锢 迫使我们分道扬镳
But I'm not here anymore
但我不会再重返于此
I'm not here anymore
我不会再重返于此
I'm not here anymore without you
没有你 我不会再重返于此
Silence sores through the phone
电话传达的是沉默之伤
Come back down the distant shore
回到遥远的海岸去吧
Catch these waves like before
像往昔一般追逐海浪
Without you
没有你
Crystal lights
即便是璀璨的水晶灯
Rusted in our future
也会在你未来的风雨中锈蚀
Covered up with lies
你用谎言伪饰
Wearing off on our dreams
装裱我们的梦想
Through these cold cold nights
度过那些如水凉夜
Shallow frames are the memories we contain
浅色的相框内镶嵌着我们的回忆
But I'm not here anymore
但我不会再出现在这里了
I'm not here anymore
我不会再出现在这里了
I'm not here anymore without you
没有你 我不会再重返于此
Oh silence sores through the phone
电话传达的是沉默之伤
Come back down the distant shore
回到遥远的海岸去吧
Catch these waves like before
像往昔一般追逐海浪
Without you
没有你
But I'm not here anymore
但我不会再出现在这里了
I'm not here anymore
我不会再出现在这里了
I'm not here anymore without you
没有你 我不会再重返于此
Oh silence sores through the phone
电话传达的是沉默之伤
Come back down the distant shore
回到遥远的海岸去吧
Catch these waves like before
像往昔一般追逐海浪
Without you
没有你


评论
热度(84)

© Yuki | Powered by LOFTER