Yuki

Wherever You Go - A Rocket to the Moon

sweetest:

「思念正浓」

特喜欢这张专辑封面。淡淡的吉他,歌声唯美,轻悠温暖。

 

歌词:

An hour away from home
离开家一个小时
And time's never felt this slow
感觉时间从未这么慢过
It feels like a week ago
感觉就像已经过了一个星期
Do you feel it too?
你也有同样的感觉吗
I bet you went back to bed
我打赌你回到了床上

My pillow overneath your head
我的枕头在你的头下
Repeating last words I've said
重复着我说过的最后那些话
I miss you
我想你
You're all I need
你是我需要的一切
So fall back to sleep
回去睡觉
Wherever I go, wherever I'll be
无论我去哪,无论我会到哪
Oh I just hope that you're thinkin' 'bout me
我只希望你想着我
And that you don't doubt my love if you're lonely
如果你很孤单就不要怀疑我的爱
Wherever you go, whatever you see
无论你去哪,无论你看到了什么
You're not alone, you never will be
你永远不会是一个人
Oh baby just know, wherever you go
宝贝,记住无论你去哪
That's where I'll be
我就会在哪

I saw you in Thompson Square
我在汤普森广场见到了你
The wind playing in your hair
风吹过你的头发
...
...
You never bend
你从未屈服
And now everywhere I go
现在我去的每个地方
It feels like I'm coming home
感觉都像是我回家了
I'll see you in a month or so
我会在大约一个月后见到你
But until then
到时直到那时
You're all I need
你是我需要的一切
And all I see
我所看到的一切
Wherever I go, wherever I'll be
无论我去哪,无论我会到哪
Oh I just hope that you're thinkin' 'bout me
我只希望你想着我
And that you don't doubt my love if you're lonely
如果你很孤单就不要怀疑我的爱
Wherever you go, whatever you see
无论你去哪,无论你看到了什么
You're not alone, you never will be
你永远不会是一个人
Oh baby just know, wherever you go
宝贝,记住无论你去哪
That's where I'll be
我就会在哪

Wherever I go, wherever I'll be
无论我去哪,无论我会到哪
Oh I just hope that you're thinkin' 'bout me
我只希望你想着我
And that you don't doubt my love if you're lonely
如果你很孤单就不要怀疑我的爱
Wherever you go, whatever you see
无论你去哪,无论你看到了什么
You're not alone, you never will be
你永远不会是一个人
Oh baby just know, wherever you go
宝贝,记住无论你去哪
That's where I'll be
我就会在哪
Oh baby just know, wherever you go
宝贝,记住无论你去哪
That's where I'll be
我就会在哪

评论
热度(169)

© Yuki | Powered by LOFTER