Yuki

Epilogue - Late Night Alumni

sweetest:

「空灵之音」充满神秘~

浅声吟唱,飘渺迷离。

Late Night Alumni负责主唱的女歌手Becky Williams拥有着沙发Diva女伶不可多得的慵懒美声,令人过耳不忘。


歌词:

If I believed, if I believed what I've been told
若我相信我所见的
Every day
每一天
To say no grace every night I couldn't stay
每晚不必祷告那么我根本不能
Here alone
独自支撑
If I leave this place
如果我离开这个地方
Everything fades
一切将黯然消散

What will my ghost embrace?
我的身影将依偎何处
Will my soul still fill a space?
我的灵魂将归于何地
I walk the halls
我在廊中行走
Endless stairs
无尽的阶梯
Here's where the floor starts to fade
这里的地板开始褪色
With weakened knees
虚弱的双膝
I sway two ways and fall to the floor
我左右摇摆跌倒在地
Where I've prayed
倒在那曾祷告的地板上
It's not the same
全然不同
I don't fall one way
我不会在同一地方跌倒
One day my light laid wait
某一日阳光静静照耀
One night a nightfall sang
某一晚黄昏轻轻吟唱
A fictional last few days
经过最后几个虚幻的日子
An epilogue ends and hangs
尾声结束 余音消散空中


评论
热度(138)

© Yuki | Powered by LOFTER