Yuki

Mr. Wonderful - Morrie

sweetest:

「棉花糖系列」

甜甜的被融化,轻松的心情,祝七夕节快乐!


歌词:

Smiling Smiling little boy
微笑,微笑的男孩
Jumping puppy, puppy world
活蹦乱跳的小狗,小狗的世界
Well, like a fairy tale comes true.
像一个美梦成真的童话
It might be , might be your good time
这可能是,可能是你最好的时光
Pumping sweet cake, cookie friends,
品尝美味的蛋糕吧,亲爱的饼干朋友
Well, this is my place for you.
这是属于你的地方

Still I remember.
我仍记得
And seal your December.
要把你保存到12月
Cuz I found Mr. Wonderful
因为我遇见了“极好先生”
I think of happy days.
让我回忆起快乐的日子
Wake up, wake up , lazy birds.
起床吧,起床吧,懒惰的小鸟
Where is your home , take me there.
你的家在哪,带我一起去吧
It makes me feel free, all right.
这让我感到自由,随意
Roly, Poly don't say bye.
不倒翁,不要说再见
Just turn it off , it makes me smile.
只要倒下来,这让我微笑
I need a little time from you.
我要向你借一会时光
Still I remember
我仍记得
And seal your December.
要把你保存到12月
Cuz I found Mr. Wonderful
因为我遇见了“极好先生”
I think of happy days.
让我回忆起快乐的日子
Still I remember
我仍记得
And seal your December.
要把你保存到12月
Cuz I have Mr. Wonderful
因为我遇见了“极好先生”
Hello, hello , little prince
你好,你好小王子
When you walk, I feel like dancing
你走路的步伐让我感觉像在跳舞
Well, isn't this wonderful world ?
那么,这难道不是一个完美的世界吗?
Don't be afraid of your thoughts
不要害怕你的想法
I was silly. Just be true
我很傻但很真实
It's time to leave it again
是时侯再一次说再见了
Still I remember
我仍记得
And seal your December.
要把你保存到12月
Cuz I have Mr. Wonderful
因为我遇见了“极好先生”
Still I remember
我仍记得
And seal your December.
要把你保存到12月
Cuz I found Mr. Wonderful
因为我遇见了“极好先生”
Just , think of happy days.
他告诉我,只要去想曾经那些快乐的日子


评论
热度(160)

© Yuki | Powered by LOFTER